Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Δε βλέπεις;

   
"Land of the free", Mark Henson
   
You live and you love

 
Ο,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ,
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ
 
- Δε βλέπεις τι συμβαίνει στην Αίγυπτο;
 
- Η Αίγυπτος πού βρίσκεται; Δε ξέρω.

- Δε βλέπεις τι συμβαίνει στη Λιβύη;

- Η Λιβύη δε βρίσκεται στην Ευρώπη.

- Δε βλέπεις τι συμβαίνει στη Συρία;

- Η Συρία είναι Ασία.

- Μα, δε βλέπεις τι συμβαίνει στη Τουρκία;

- Δε βρίσκομαι στη Τουρκία.

- Μα, δε βλέπεις τι συμβαίνει στη γειτονιά σου;
 
- Η γειτονιά μου δεν είναι η οικογένειά μου.

- Μα, δε βλέπεις τι συμβαίνει στην οικογένειά σου;
 
- Μα, η οικογένειά μου είναι το αγόρι μου και ο μελλοντικός πατέρας των παιδιών μου.
 
- Μα, επιτέλους, δε βλέπεις τι συμβαίνει στο αγόρι σου και το μελλοντικό πατέρα των παιδιών σου;
 
- Μα, το αγόρι μου και ο μελλοντικός πατέρας των παιδιών μου δεν είναι Εγώ.

- Μα, επιτέλους, δε βλέπεις τι συμβαίνει στη καρδιά σου;
 
- Μα, επιτέλους, στη θέση τής μικρής καρδιάς μου βάζω το μεγάλο Εγώ.

- Έχε γεια!

- Όλα καλά!
  
Μ.Μ.
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου